Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Strona Główna
- Warunki Rejestracji

Administratorzy i moderatorzy podejm± starania maj±ce na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraĽliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomo¶ci. Zgadzasz się więc, że zawarto¶ć każdego postu na tym forum wyraża pogl±dy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomo¶ciami pisanymi przez nich) i nie ponosz± oni za te tre¶ci odpowiedzialno¶ci.

Zgadzasz się nie pisać żadnych obraĽliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawieraj±cych groĽby i innych materiałów, które mog± być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyn± natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane s± adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomo¶ci, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum maj± prawo do do usuwania, zmiany lub zamykania każdego w±tku w każdej chwili je¶li zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będ± przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będ± podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będ± obarczeni odpowiedzialno¶ci± za włamania hackerskie prowadz±ce do pozyskania tych danych.

Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawieraj± żadnych informacji, które podałe¶ i służ± jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdyby¶ zapomniał stare).

Regulamin Forum Pomocy Niedoszłym Samobójcom

NASZ CEL:

Forum ma na celu wzajemne wspieranie się Użytkowników w trudnych sytuacjach życiowych, jednakże nie jestesmy w stanie zastapić Ci pomocy psychologicznej, psychiatrycznej lub innej specjalistycznej. Czerpiemy jedynie z własnych doswiadczeń, którymi to chcemy podzielić się z tymi, którzy tego potrzebują.

I. Zasady najważniejsze

1. Na forum* obowiązuje całkowity zakaz pisania postów o tresci, które mogłyby ułatwić komus popełnienie samobójstwa. Posty tego typu zostana zedytowane lub usunięte. Przewidywana kara to od jednego do trzech ostrzeżeń= ban.

a) Karę jednego ostrzeżenia przewiduje się dla osób, które pomimo upomnienia, w swoich postach umieszczają tresci, które mogłaby ułatwić komus popełnienie samobójstwa, nie robiac tego jednak w sposób bezposredni, czy też zamieszczajac je nieswiadomie (np. opisując swoja próbę samobójcza). Nie dotyczy to osób, które swiadomie i z premedytacja umieszczaja na forum, z rażaca dokładnoscia sposoby na samobójstwo.

b) Karę banicji, przewiduje się dla osoby, która w sposób bezposredni podaje "przepisy" na samobójstwo, opisujac dokładnie szczegóły, jak i dla osoby, która w swojej wypowiedzi nagabuje do popełnienia samobójstwa. Dotyczy to osób, które swiadomie i z premedytacją umieszczają na forum, z rażaca dokładnoscia sposoby na samobójstwo.

2. Zakazuje się również zadawania pytań na temat sposobów na popełnienie samobójstwa. Posty tego typu, zostana zedytowane, a użytkownik otrzyma jednokrotne słowne upomnienie, po którym, w razie braku poprawy, przydzielone zostanie ostrzeżenie.

3. Użytkowników obowiazuje kultura wypowiedzi - nie wolno zamieszczać tresci godzacych w innych - w szczególnosci mogących obrażać ich uczucia, tresci o charakterze pornograficznym oraz wulgaryzmów (dopuszcza się cenzurę słów poprzez np. "wygwiazdkowanie" wyrazu). Za złamanie tego punktu użytkownik otrzyma jednokrotne słowne upomnienie, w przypadku braku poprawy - ostrzeżenie.

4. Nie obrażamy, nie wysmiewamy i nie poniżamy w jakikolwiek sposób innych Użytkowników. Cenimy wolnosć słowa, ale z poszanowaniem godnosci. Krytyka jest tylko wtedy cokolwiek warta, gdy jest konstruktywna. Za złamanie tego punktu kara jest ostrzeżenie.

5. Zakazuje się zakładania więcej niż jednego konta przez Użytkownika; w przypadku naruszenia tego punktu na nowsze konto zostanie nałożony ban, a Użytkownik na pierwszym koncie otrzyma ostrzeżenie; w przypadku powtórnego zaistnienia sytuacji Użytkownik zostanie usunięty z forum. Każda kolejna próba rejestracji nowego konta zakończy się banem bez uprzedzenia.

6. Prosimy o nie podawanie danych osobowych (nazwiska, adresy itp.), szczególnie w postach. Od tego sa prywatne wiadomosci. Za wielokrotne złamanie tego punktu regulaminu grozi ostrzeżenie, uprzedzone jednokrotnym słownym upomnieniem.

7. Administracja forum nie będzie usuwać kont, zamykać lub kasować tematów na żądanie Użytkowników.

8. Tresci zamieszczone na forum (z wyjątkiem regulaminu) sa dostępne jedynie dla zarejestrowanych i zalogowanych Użytkowników.

9. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

10. Wielokrotne , bezpodstawne zgłaszanie postów moderacji, przez jednego z użytkowników, może być powodem ukarania tegoż własnie użytkownika ostrzeżeniem.

11. Użytkownicy, którzy zarejestrowali się tylko po to, by zamieszczać tresci o charakterze prowokacyjnym, będa usuwani.

II. Zasady pisania postów

1. Zachęcamy do zakładania własnych tematów w jednym z działów, w których można opisać swój problem. Nie jest to wymagane, ale ułatwia dotarcie do potrzebującego Użytkownika tym, którzy chcieliby mu pomóc.

2. Użytkownicy powinni wyrażać się z sensem, zrozumiale dla innych (dotyczy także ortografii!) i zgodnie z tematem, na jaki się wypowiadaja. W przypadku przedłużających się dyskusji nie na temat moga one zostać wydzielone lub usunięte.

3. Na forum obowiazuje zakaz pisania dwóch postów zamieszczonych jeden pod drugim w jednym temacie przez tego samego Autora, jesli od napisania pierwszego posta nie minęły dwie godziny. Jesli chcesz cos dodać lub zmienić, skorzystaj z opcji "edytuj". Możliwosć edycji oraz kasowania postów po upływie tego czasu posiada jedynie administracja forum.

4. Bardzo krótkie posty typu "zgadzam się", posty zawierajace tylko emotikonę oraz tym podobne, a w szczególnosci offtopic oraz spam i reklamy moga być kasowane bez uprzedzenia.

5. Wprowadzanie kłótni i niezdrowej atmosfery jest zakazane. Przedłużajace się sprzeczki sa powodem do ukarania ich prowodyrów ostrzeżeniem. Zabrania się również zamieszczania jakichkolwiek tresci propagujacych przemoc.

6. Tematy przeniesione do archiwum moga (ale nie musza) zostać usunięte po upływie 30 dni od napisania w nich ostatniego postu. Jesli jestes autorem tematu tam przeniesionego i chcesz, aby pozostał na forum, zwróć się z tym do administracji.

7. Posty z działu Offtopic nie sa zliczane.

III. Ostrzeżenia

1. Za naruszenie regulaminu grozi ostrzeżenie, a w ich konsekwencji banicja.

2. Wartosci ostrzeżeń:

a) pierwsze nie powoduje większych konsekwencji; pod nickiem Użytkownika pojawia się informacja o posiadaniu ostrzeżenia;

b) drugie oznacza zakaz pisania postów; możliwe jest jednak korzystanie z PW, shoutboxa oraz czatu;

c)trzecie oznacza ban.

IV. Konto Użytkownika

1.Zabrania się umieszczania w sygnaturach jakichkolwiek grafik.

2.Tresć podpisu nie powinna przekraczać dziesięciu linijek tekstu normalnej wielkosci, tj. o rozmiarze czcionki "10"; w przypadku rażacego naruszenia tej reguły administratorzy zastrzegaja sobie prawo w ingerowanie w tresć podpisu lub też jego usunięcie.

3. Prosimy o nieumieszczanie w postach reklam do swoich stron (na to jest miejsce w profilu) lub innych zupełnie niepowiazanych z danym tematem lub ogólnie z tematyka forum. Zakazuje się również umieszczania linków do stron ze sposobami samobójczymi (itp.) oraz także prósb o takie strony.

4. W celu ochrony kont Użytkowników wprowadza się czasowe, czterdziestominutowe zablokowanie konta po pięciokrotnym błędnym wprowadzeniu hasła. Po tym czasie można podjać kolejną próbę logowania. Można też zwrócić się do administracji forum z prosbą o ustanowienie nowego hasła.

V. Inne

1. Masz skargę na administratora? Zgłos ja drugiemu administratorowi poprzez PW.

2. Masz skargę na obu administratorów? Zgłos ja jednemu z nas przez PW.

3. Skargi dotyczące pracy moderatorów, jak również innych Użytkowników, należy kierować się do administracji Forum poprzez PW.

4. Prowadzenie dyskusji-skarg z userami/administracja na Forum poprzez posty, shoutbox lub czat jest bezcelowa i grozi otrzymaniem ostrzeżenia; tresci tego typu mogą być automatycznie usuwane. Napisz PW.

5. Administracja zastrzega sobie prawo do aktualizowania regulaminu; o wszelkich wprowadzanych zmianach w jego tresci Użytkownicy zostana powiadomieni przez ogłoszenie w stosownym dziale.

6. Rejestrację na forum rozumiemy równoznacznie z akceptacja powyższego regulaminu.

*pod pojęciem "Forum" kryje się forum własciwe, przyległy mu czat, shoutbox oraz wiadomosci prywatne (których nie możemy kontrolować, i nie chcemy... z przyczyn oczywistych - prywatne); jesli jednak Użytkownik zawiadomi nas o tresciach zawartych w PW, które naruszaja niniejszy regulamin i wiarygodnie udokumentuje (np. za pomoca zrzutu ekranu), zobowiazujemy się do podjęcia stosownych działań.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 7